سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش نازک دوزی

آموزش نازک دوزی پایه و اساس بیشتر دوره های آموزش خیاطی مبتدی و در واقع پیش نیاز این حرف می باشد و این فرد مبتدی ابتدا با ابزار و مواد اولیه این رشته آشنا شده و سپس در یک دوره 6 ماهه از دامن به توانایی دوخت کت و شلوار دست پیدا می کند

هنرآموز در ابتدا را خیاطی باید با انواع ابزار ها و وسایل خیاطی آشنایی کامل پیدا کند ونحوه بکار گیری انها را بلد باشد اگر فرد در ابتدای امر این دوره را پشت سر نگذازد به طور صحیح و اصولی نمی تواند مراحل بعدی دوخت لباس ضخیم دوزی و دوخت های مهارتی می باشد را به خوبی فرا بگیرد. اساس دوره های خیاطی دوره نازک دوزی می باشد.

هنرجو در دروره نازک دوزی کار با لوازم الگو سازی و خیاطی آشنا می شود و او در بکارگیری و نحوه صحیح استفاده از آن راهنمایی می شود. هنرجو در این دوره روشهای دوخت انواع زیپ، کمر، جا دکمه، دکمه، قزن، انواع دوخت های دستی، انواع دوخت با چرخ، شناسایی چرخ خیاطی و رفع عیوب آن را آموزش می بیند.

نازک دوزی طرز رسم الگو و رفع عیوب اندامی در آن به صورت اصلاح شده را به شما آموزش داده که با استفاده از آن، در پایان دوره نازک دوزی هنرجو باید بتواند اساس تمامی لباسهای آموزش داده شده را به تنهایی بدوزد. اساس الگو هایی مانند الگو دامن،الگوی بالاتنه،الگوی شلوار، مانتوی ساده، و پیراهن ساده را اجرا نماید.

کسی که از ابتدای آموزش وارد دوره نازکدوزی می شود طبیعتا دانش کافی از شناخت پارچه را پیدا می کند و با ابزار و نوع استفاده از هریک از وسایل مربوطه مانند: کاربن،اشل، بشکاف ،زانفیکس ،بشکاف ،انگشتدانه و … به طور کامل آشنا می شود.