سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مانتو دوز

دوره طراحی و دوخت مانتو یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزش خیاطی است که با آموزش چندین مدل مانتوهای مختلف در بازار طرح درس‌های خود را ارائه داده است. در این دوره آموزشی با نحوه کشیدن الگوی مانتوها، طراحی و دوخت آشنا می‌شوید در انتهای این دوره شما به راحتی می‌توانید جذاب‌ترین مدل مانتوهای بازار را برای خود بدوزید و از تماشای مانتوی دوخته شده خود لذت ببرید.

دوره دوخت مانتو یا مانتو دوز یکی از پرطرفدار‌ترین و کاربردی‌ترین دوره‌های طراحی و دوخت لباس است. معمولا این دوره جزو به صرفه‌ترین دوره‌های آموزشگاه خیاطی برای تمامی علاقه‌مندان به هنر خیاطی به حساب می‌آید. دوره دوخت مانتو به نسبت دوره‌های دیگر زمان کمتری می‌گیرد و کابرد بیشتری دارد. از آنجایی که ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و پوشش عرف جامعه برای خانم ها مانتو است، این دوره می‌تواند یکی از درآمدزاترین دوره‌های آموزش خیاطی باشد.

دوره مانتو دوز شامل چیست؟

 

در دوره آموزشی طراحی و دوخت مانتو، تمامی مهارت‌ها و آموزش‌های تئوری و عملی مربوط به این رشته در اختیار شما قرار می‌گیرند. ایده‌آل‌ترین حالت برای شرکت در دوره‌های مانتو دوزی این است که ابتدا دوره نازک دوزی زنانه گذرانده شود؛ زیرا در این صورت آموزش مانتو بسیار برای شما راحت‌تر می‌شود. در دوره‌های تخصصی آموزش دوخت مانتو انواع مدل‌های زیر را یاد می‌گیرید.

  • دوخت مانتو عبایی
  • دوخت مانتو جلو باز
  • دوخت مانتو جلو بسته
  • دوخت مانتو کتی
  • دوخت مانتو اداری